Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weer een knappe van sfeer en kleuren. Ik houd ook enorm van een voorgrond in een foto maar de grassprieten hier vind ik wat te summier om echt voorgrond te noemen. ik zou hier kiezen voor ofwel mee ofwel minder.
Ik had graag een onderwerp 'in' de mist gezien. Nu mis ik iets in het mistgedeelte dat me net niet toelaat om dit een pracht van een foto te noemen. Maar ja, de natuur heb je niet in de hand.
...maar de grassprieten hier vind ik wat te summier om echt voorgrond te noemen.
Dit was ook mijn eerste gedachte.
De opname zou nog zo veel sterker zijn met een volwaardig voorgrondelement. Die grassprieten zijn dat niet en doen m.i. wat afbreuk aan het geheel .
Mooi moment. Sfeer en kleuren zijn ook zeer goed .
Maar:
Dit was ook mijn eerste gedachte.
De opname zou nog zo veel sterker zijn met een volwaardig voorgrondelement. Die grassprieten zijn dat niet en doen m.i. wat afbreuk aan het geheel .
Mvg.,
Smets84.
waarom dat ik nu net hetzelfde ,miss zit er wat waarheid in , juist voorbij die sprieten met sterk accent op de leliebladeren zou de foto beter maken vind ik , maar dan stond je waarschijnlijk in het water
Comment