Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kabbelaarsbank
Collapse
X
-
-
Re: Kabbelaarsbank
Fijn dat er weer volop wolken zijn... Mooie foto en sterk zoals wolk en dammetje een schijnbaar identieke vorm hebben.
Zeer weids panaroma
-
Prachtige wolkenformatie in combinatie met de lijn van de keien voert je van links naar rechts.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
vind de compo minder geslaagd door het "doodlopen" aan de rechtse kant.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtFijn dat er weer volop wolken zijn... Mooie foto en sterk zoals wolk en dammetje een schijnbaar identieke vorm hebben.
Zeer weids panaromamijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Sterke en weidse compo met een sterk lijnenspel . Mooie wolkenlucht die dat lijnenspel mooi meespeelt.
Een beetje spijtig van de begroeiingen op de stenen en daarmee bedoel ik niet het gras maar die (onkruid-)stengels die er her en der tussen uit steken.
Ze zijn er nu eenmaal maar ze maken op de één of andere manier de compo wat 'rommelig'.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Wat mij opvalt zijn de vale kleuren.
Misschien in de Lab-modus die kleuren optrekken.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
De lucht vind ik geweldig,
De voorgrond spreekt mij minder aan, de planten links die de horizon opkietelen en die dam die het onderste deel als wel ware afzondert zijn de voornaamste oorzakenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Lucht en voorgrond volgen elkaar mooi en dat is het sterke punt van deze foto. De inhoud van de foto is wellicht persoonlijker maar op zich iets minder boeiend voor mij.
Comment
-
-
heel mooi Johan ,moet er om doen dat ik vorige week ong dezelfde foto gemaakt hebt ,maar dan in Frankrijk met een gelijkaardige wolk ,miss is dezelfde afgedreven naar Nederland ,
vind vooral de diepte en de zachtheid in je foto heel mooi , ik hou tegenwoordig meer van zachte afwerking in kleur ,ouder worden zeker ,
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
De afwerking is vooral een afspiegeling van het moment. Gefilterd licht, een tijdje voor zonsondergang.
De Z/ W - L.E heb ik maar niet geplaatst, omdat de foto bij sommigen niet in de smaak viel, blijkbaar. De liefhebbers kunnen die eventueel bekijken op mijn Flickr streamLast edited by Johan1956; 31 augustus 2018, 18:44.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment