Voor de liefhebbers zonder voorgrond en andere kleurtjes . (als men nu maar niet gaat vergelijken )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Layers
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Layers
Ook deze is prachtig Kurt, de foto doet de foto alle eer aan..Er zullen wel vergelijkingen komen met je vorige, maar voor zijn het 2 unieke foto's mooi op hun eigen manier...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtOok deze is prachtig Kurt, de foto doet de foto alle eer aan..Er zullen wel vergelijkingen komen met je vorige, maar voor zijn het 2 unieke foto's mooi op hun eigen manier...
Comment
-
De verschillende laagjes trekken mijn blik geleidelijk de diepte in ...
en terug naar de realiteit: "Schitterend beeld" en als ik zoiets zie ben ik altijd weer een beetje jaloers dat ik niet op dat opnamestandpunt stond op dat moment want dat was daar beslist genietenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Dit roept het echte vakantiegevoel bij me op. Genieten...
Comment
-
-
Deze is is ook zeker mooi, Kurt.
Van dichtbij fijn minimalistisch, met een prachtige laagvorming.
Als je 2m van je monitor gaat zitten, wordt het minimalistisch karakter nog meer benadrukt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Allen bedankt voor de fijne reacties
Comment
-
-
Heel mooi en knap opgebouwd. Mijn eerste indruk bij het zien ervan was dat de foto onderaan 'iets' te donker is en ik te weinig onderscheid kan maken. Maar dat heeft wellicht eerder met mijn beeldscherm en lichtomgeving te maken en ik denk dat een afdruk prima kan zijn. Indien niet, iets opklaren.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
-
Schitterende plaat geworden. Zo iets staat hier nog op de verlanglijst.Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/
Comment
Comment