Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
en kalm kon je ze niet noemen, waar zijn de bootjes
Standaard zie ik foto's die vanuit Dropbox geplaatst zijn op het Forum om de een of andere reden niet. Wil ik ze toch zien dan moet ik naar "citeer" en de Link van de foto plakken in de Browser. Soms ben ik te lui om dat te doen en soms doe ik het wel omdat de titel mij nieuwsgierig maakt.
Hier heb ik gelukkig dus de moeite wel genomen en een meer dan prachtige foto gezien. Een letterlijk schitterend onstuimige zilveren zee waar drie bootjes doorheen ploeteren op weg naar de het onbekende onder hoge wolken. Ik ben onder de indruk
de zee was blijkbaar heel ontstuimig ,je zou mij in één van die bootjes niet krijgen . een mooi beeld frans al zou ik miss de hooglichten wat naar beneden halen , maar het is mijn foto niet hè
Comment