Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Blanc Nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Cap Blanc Nez

    [IMG]Opaalkust-12 by Davy De Blieck, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Cap Blanc Nez

    Mooi maar voor mij mag er nog een stuk lucht van af en even het monument rechtzetten.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Cap Blanc Nez

      Fijne afwerking en een kleine, maar mooie shelfcloud in ontwikkeling.
      Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

      Comment


      • #4
        Re: Cap Blanc Nez

        Het lijnenspel is heel mooi waargenomen en gefotografeerd. Mooi, hoe je het went of keert, je komt altijd bij de lichte rots uit.
        Inderdaad een beetje pech dat er boven in de lucht weinig te beleven valt. Volg over het torentje.
        De lucht kan ik zo'n situatie een groenige tint krijgen, maar op de een of andere manier komt dit blauw/groen een beetje vreemd over. Maar als het zo was, was het zo.
        Heel de rotswand lijkt (op de grote versie)een beetje detail te missen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Cap Blanc Nez

          Mooi moment en mooie locatie, kleuren zien er op mijn scherm wel mooi uit
          De lensvertekening waardoor de toren zo scheef staat zou ik er wel even uitwerken want valt heel hard op
          Er mist inderdaad wat scherpte en detail op de rotsen, kan je makkelijk nog bijwerken
          En die handtekening, tjah die mag wel een heel pak subtieler want die gaat met alle aandacht lopen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Cap Blanc Nez

            Een bekende plaats in een compo met sterk lijnenspel. Ook op het juiste moment ter plaatse want de opname is zeer mooi met die lucht erbij.
            De lensvertekening zou ik nog aanpakken.

            Mvg.,
            Smets84.

            Comment


            • #7
              Re: Cap Blanc Nez

              Knap werk, mooie omstandigheden. De rest is al vermeld.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Cap Blanc Nez

                Ik ga een andere kant op dan allerlei meer technische opmerkingen.
                De hele rotspartij wegcroppen tot je een machtig imponerend "leeg" beeld oerhoudt!
                "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                Comment


                • #9
                  Re: Cap Blanc Nez

                  Knappe foto. Wat ik een beetje vreemd en dus storend vind is dat de dicht bijzijnde lucht (bovenaan in beeld) een pak lichter is dan de lucht in de verte. Een stuk bovenaan wegnemen?
                  Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                  www.pixeldude.be
                  www.flickr.com/photos/139672558@N07

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cap Blanc Nez

                    Ik zou bovenaan ook wat lucht wegknippen, wel een mooi beeld waar een luchtje aan zit
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cap Blanc Nez

                      Een speciaal sfeertje op toegepast ? Mij stoort dat niet ... en vanuit dat standpunt een aangename foto.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cap Blanc Nez

                        Alle verbeteringen die eventueel nog gedaan kunnen worden zijn al aangedragen, zeker te overwegen waard, want het is is een hele mooie..Mooi licht en dreigende wolkenpartij, en natuurlijk gewoon schitterende locatie..
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment

                        Working...
                        X