Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Purple mountains

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Purple mountains

Zonsondergang in de Vogezen tovert met kleuren

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Purple mountains

Met die lagen en kleurtjes is dat een plaatje naar mijn hart !
    Eentje zonder struik in de voorgrond had mij misschien nog iets meer kunnen bekoren
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Eentje zonder struik in de voorgrond had mij misschien nog iets meer kunnen bekoren
      Wow, geweldig! Spectaculaire kleuren en lagen. Knap!
      http://www.smuttynose.nl

Comment

Mooi met de kleurtjes gespeeld hier Kurt, knap gedaan
        De laagjes vind ik heel mooi maar persoonlijk doet voor mij de voorgrond wat afbreuk

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi die kleur en de lagen, knap werk
          Groeten Andre

Comment

Nu begrijp ik er nog weinig van, helemaal niets zou een leugen van me zijn !?
            Aan de visie van wat de maker hier toont doe ik geen afbreuk, respecteer dat maar de kleuren zijn er over wat mij betreft.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Is ook mijn mening.
              Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
              www.pixeldude.be
              www.flickr.com/photos/139672558@N07

Comment

Voor mij prima zo, de takken van de struik tonen de opbouw van de kleurlagen. Het is maar ieders visie hé.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Ik vind hier dan juist die struik in de voorgrond net die diepte geven, mooi beeld in ieder geval met pracht licht en laagjes..
                  Of het daadwerkelijk zo paars was laat ik aan de fotograaf over, maar past wel.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

Comment

Bedankt voor de reacties
                    Voor de liefhebbers wil ik er wel ééntje zonder voorgrond plaatsen. Ik heb die avond wel wat foto's genomen net omdat de kleuren zo mooi waren.
                    En ja ik heb mijn herinnering geraadpleegd en de RAW file en paars was het. Maar van diezelfde avond heb ik er ook waar ze blauw en grijzig kleurden op andere tijdstippen.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

Comment

Mooie kleuren en lijnen.

Comment

Voor mij een top-plaat ! Kleuren die er zijn mogen en een schitterende laagvorming. Het boompje op een prachtige plaats, in de kader ,maar ook in de foto.
                        De kleuren ? Hoe dikwijls (als je veel op dit soort momenten buiten staat) begint de natuur niet te toveren. De keren dat ik dacht, of zei : "Dat geloven ze nooit", zijn legio.
                        En anders mooi getoverd.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

De kleuren zijn heel opvallend.
                          Of dat natuurlijk is, kan ik niet beoordelen.
                          Wat ik zeker mooi vind, zijn de vele schakeringen in de lagen.
                          De struik is wat iel, maar past desondanks toch in het beeld.
                          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

Comment

Ik vind dat die boom in de voorgrond meenemen de compo ten goede komt. Het creëert inderdaad (nog) wat meer diepte.
                            Mooie lagen ook.
                            De kleuren zijn wel apart .

Mvg.,
                            Smets84.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                              Bedankt voor de reacties
                              Voor de liefhebbers wil ik er wel ééntje zonder voorgrond plaatsen. Ik heb die avond wel wat foto's genomen net omdat de kleuren zo mooi waren.
                              En ja ik heb mijn herinnering geraadpleegd en de RAW file en paars was het. Maar van diezelfde avond heb ik er ook waar ze blauw en grijzig kleurden op andere tijdstippen.
                              Ik vind de voorgrond er zeker wel bijpassen hoor Kurt, begrijp me niet verkeerd, zeker het struikje is een meerwaarde
                              Maar vind de kleuren van de voorgrond nogal opvallend en veel aandacht vragen

grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                              X