Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
boten
Collapse
X
-
-
Re: boten
Boeiend en minimalistisch.( Zonder boot en een beetje meer water en met die mooie lucht had ik het nog mooier gevonden maar ik hou dan ook erg van minimalisme )
-
-
Boeiend maar een beetje 'zwaar' aan de rechterkant, mijn visie. Ik vind dat deze foto niet echt in evenwicht is.
Wel knap gezien moet ik toegeven.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Het is in ieder geval al een originele invalshoek om het zo te fotograferen, mooi met de maan..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtBoeiend maar een beetje 'zwaar' aan de rechterkant, mijn visie. Ik vind dat deze foto niet echt in evenwicht is.
Wel knap gezien moet ik toegeven.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichttja, een veerboot met vrachtwagens en personenauto's weegt al rap enkele tonnen (;>) en is niet uit opblaasbaar plastic gemaakt.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtBoeiend maar een beetje 'zwaar' aan de rechterkant, mijn visie. Ik vind dat deze foto niet echt in evenwicht is.
Wel knap gezien moet ik toegeven.
Wel wat anders dan anders en dat moet kunnen hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment