Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sesto. Dolomieten
Collapse
X
-
-
Re: Sesto. Dolomieten
Heel netjes, met een perfecte spiegeling
Heel klein detail, de spiegeling perfect in het midden had de symmetrie helemaal perfect gemaakt
-
Mooie locatie en mooi spiegeltje, prima opname
Het blauw zou ik nog een beetje aan werken, het komt nu wat eigenaardig over, beetje zoals een screensaver van Windows
Pola filter gebruikt hier ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Mooie compo - locatie en de weerspiegeling is ook knap.
Ik heb wel twijfels over de lucht boven de hoogste rots (rechts) waarboven ik een lichte halo meen te zien. Misschien het gevolg van de belichting van de rotsen op te trekken.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stepman Bekijk berichtEn inderdaad een pola-filter gebruikt.
Gr
Ward
Zou het toch even nog wat aanpakken, de opname is het zeker waard
grtsVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHeb geen opmerkingen op de compo en belichting doch, ik vraag me af waar die kleine wolkjes naartoe zijn in de lucht die in de weerspiegeling wel te zien zijn ?
Maar wel een mooi beeld vind ik.
Comment
-
Zeker een schitterende spiegel. Ik volg over de halo
Ik denk dat niet alleen de rotsen zijn opgehaald, maar dat er aan het blauw ook een beetje getrokken is ? (is voor mij nl. een beetje onnatuurlijk blauw)
Ik weet dat je niet altijd de mogelijkheid hebt, maar eentje met warm licht, zou ook zeker smullen zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Simpel, maar fraai, bijzonder fraai.Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/
Comment
-
Zeer mooi met die prachtige spiegeling..
Volg ook wel betreft het blauw, denk als je het blauwtinten tikkeltje verschuift naar geel het al een stuk natuurlijker oogt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Bedankt voor de feedback.
De kleine wolkjes die je in de weerspiegeling ziet is eigenlijk de ondergrond in het water en geen weerspiegeling.
Ik heb inderdaad de foto wat aangepast in Aurora HDR waardoor de lucht inderdaad wat te blauw is geworden.
Gr
Ward
Comment
Comment