Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wel, ik vind het een mooi compo maar wel een beetje mat.
Persoonlijk zou ik er iets meer contrast aan toevoegen.
Hangt een beetje ervan af of je gewoon een digitale omzetting wilt of een analoge omzetting.
Suc6
De up is inderdaad al heel wat beter maar mag gerust nog wat meer "punch" hebben
In ieder geval een mooie locatie met dat glooiende landschap
Was deze niet mooi in kleuren ? Ben toch wel benieuwd want alle componenten zitten erin om een mooie kleurenversie te hebben
Oesje, kleurenversie is toch wat te warm.
Ik had veeleer zoiets verwacht KLIK
De foto is genomen een uurtje voor zonsondergang en er hing zo'n oranje gloed, was heel vreemd. Alle foto's van die dag zagen er een beetje zo uit... ik zou het natuurlijk kunnen corrigeren... de witbalans van de camera doet het doorgaans wel goed. Toen ik een wit verkeersbord als referentie op een van de foto's nam, kreeg ik telkens weer deze kleurentemperatuur van tegen de 5300 K
Mij spreekt in ieder geval de mooie golvende diagonaal op, met de cypres o.i.d. als duidelijk anker- en startpunt.
Gespiegeld zou denkelijk nog fijner zijn,maar dat ga ik niet van je vragen.
Comment