Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlissingen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vlissingen
Heel apart en zeker sfeervol Kurt, mooi en origineel hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
niet mis. Mooie gradatie van tonen en kleuren over gans de hoogte. De waas over gans het beeld vind ik zeker een pluspunt. Het gebouw op de andere oever zorgt er voor dat het beeld gevuld is.
Toont ook aan dat bootjevaren op de Schelde niet altijd evident is.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Je hebt mooi licht hier en de mist maakt de horizon met gebouwen evenzeer zacht.
Ik persoonlijk beeld me de scene in zonder die boot en dan geniet ik van een mooie leegte met een zachte overgang in de lucht die alleen door een ingehouden kim wordt onderbroken.
Om het radicaal te stellen: een crop van rechts tot midden vd foto.
Comment
-
Heerlijk met dat zachte diffuse licht..Erg mooi Kurt..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk berichtEen mooie prent met dit licht.
Genomen van naast het kanaal Gent-Terneuzen, vlakbij Dow ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtJe hebt mooi licht hier en de mist maakt de horizon met gebouwen evenzeer zacht.
Ik persoonlijk beeld me de scene in zonder die boot en dan geniet ik van een mooie leegte met een zachte overgang in de lucht die alleen door een ingehouden kim wordt onderbroken.
Om het radicaal te stellen: een crop van rechts tot midden vd foto.
Comment
-
-
Mooie foto. Je krijgt de indruk dat de zon wil gaan doorbreken. Originele kleuren of bijgetuned (mag hoor, geen enkel probleem).Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
-
Dank voor de reacties
Comment
Comment