Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"Wondering"
Collapse
X
-
-
Re: "Wondering"
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtBest wel aardig zo. Zal nog wel wat kritischer zijn op het "eind"-resultaat (overgang is nu duidelijk zichtbaar)
Comment
-
Leuk gedaan maar inderdaad niet de beste afwerking
Lijkt me ook niet echt een opname voor dit onderdeel maar we hebben spijtig genoeg geen subforum voor extreme Photoshop bewerkingen, dus tjah
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Volgens mij sowieso ook een mooie en bijzondere foto zonder die paarse bovenkant. Leuk gevonden
Comment
-
Goed op weg zou ik zeggen en vooruit blijven gaan. Er zit hier al heel wat op zijn plaats. De figuur zelf vind ik niet op zijn plaats in het landschap. Een dame met een lang kleed of zo lijkt me toepasselijker.
Comment
-
-
Dat de blend in het midden wat fout gelopen is wil best doorheen kijken want ik vind dit een prachtige foto ... één vd betere die ik hier al een tijdje gezien heb.
Zowel qua licht, compositie en creativiteit.
Persoonlijk zou ik boven wat croppen en ook het rode blaadje daar wegclonen.Last edited by tcf; 14 augustus 2018, 14:54.
Comment
-
Chapeau voor de creativiteit..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Het idee is zeker prachtig, maar de net niet perfecte bewerking is een beetje jammer.
Als ik daar overheen kijk zit ik echt te genieten.
De moeite waard om te proberen om dat op te knappen. Als je dat voor elkaar krijgt, mag hij van mij in de eregalerij !
Voor wat meer spanning zou ik van boven 2 á 3 cm afsnijden.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Deze vind ik dan meer een afknapper, ook de afwerking kan heel wat beter.
Comment
Comment