Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi hoe de ontladingen tussen de wolken het geheel zo mooi oplichten en een prachtige kleur geven
Zoals gewoonlijk weer een hele knappe opname
Een vraagje Rick, gebruiken jullie bepaalde apps om de onweders te volgen ?
Zeker weer een prachtige ontlading vastgelegd.
Ik begrijp dat je altijd naar boven gericht staat,maar dat is dan net een dingetje waar mijn oog gelijk op valt.
Ik snap dat wanneer je de gehele foto zou corrigeren, bijv. de windmolem links helemaal tussen wal en schip zou vallen, daarom zou ik in dergelijke gevallen "warp" gebruiken.
Sorry mijn PS staat op Engels,(omdat de meeste tutorials in die taal beschikbaar zijn) maar het is de onderste van het duw- en trekwerk bij: Edit- Transform.
Pareltjes zijn het Rick! Geen goesting om eens een workshop te organiseren hierover?
Dank! Een workshop specifiek gericht op stormchasing en bliksemfotografie is erg lastig. Dit omdat de kans op een bust altijd zeer reëel is. Daarnaast is het aansturen van onszelf inclusief volgwagens vaak al bijzonder lastig. Maar mogelijk dat hier in de toekomst naar gekeken kan worden.
Zeker weer een prachtige ontlading vastgelegd.
Ik begrijp dat je altijd naar boven gericht staat,maar dat is dan net een dingetje waar mijn oog gelijk op valt.
Ik snap dat wanneer je de gehele foto zou corrigeren, bijv. de windmolem links helemaal tussen wal en schip zou vallen, daarom zou ik in dergelijke gevallen "warp" gebruiken.
Sorry mijn PS staat op Engels,(omdat de meeste tutorials in die taal beschikbaar zijn) maar het is de onderste van het duw- en trekwerk bij: Edit- Transform.
Kiekje moet idd nog een nieuwe aanpak krijgen. Daarbij werk ik de oneffenheden en vervorming uiteraard ook weg. Maar dat volgt waarschijnlijk pas later, wanneer ik mijn hoofdportfolio van 2018 ga nalopen voor publicatie op mijn secundaire flickr account.
Comment