Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooie locatie, persoonlijk zou ik er onderaan een stuk afsnijden zodat de rails vanuit de hoeken vertrekken, het is nu mossel noch vis
Je krijgt dan ook een mooiere beeldverhouding met het stuk eraf
De kleuren zijn speciaal afgewerkt, laat het ons Instagram kleuren noemen, kan uiteraard een bewuste keuze zijn
Mooie locatie, persoonlijk zou ik er onderaan een stuk afsnijden zodat de rails vanuit de hoeken vertrekken, het is nu mossel noch vis
De kleuren zijn speciaal afgewerkt, laat het ons Instagram kleuren noemen, kan uiteraard een bewuste keuze zijn
grts
Sieg
Ik volg Sieg in zijn commentaar. Ik vind het formaat van de foto sowieso een beetje raar. Ik denk dat een 3:2 verhouding hier wel een goeie keuze zou zijn
grts
Sieg
Aan de kleuren is nochtans niets gedaan. Ik heb de bovenkant van de foto ietsjes donkerder gemaakt en de onderkant iets opgelicht.
Comment