Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Towards the light
Collapse
X
-
-
-
Re: Towards the light
Heel contrastrijke foto, maar persoonlijk vind ik dit hier wel kunnen Ik zou wel een heel klein beetje de schaduwen oplichten aan de horizon, nu loopt het, althans op mijn scherm dicht
-
Stevige omzetting, maar het misstaat zeker niet. Mijn oog wordt elke keer naar het "lichtgeultje" getrokken. Fraai detail !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Meestal heb ik het niet voor zoveel uitgebrande delen maar bij deze misstaat het zeker niet, mooie opname en knap gedaan met zoveel tegenlicht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtKnap gedaan. Mooie omzetting me hevige contrasten.
Ik zou hier eigenlijk niets aan veranderen.
.
Petermijn website : klik
Comment
-
knappe ZW. De onderbreking van de rechte lijn van het zonlicht in het water geeft dit een bijzonder cachet dat je als het ware meesleurt in een zigzag naar achter in het beeld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Sterke en zeer mooie contrastrijke zwart-wit...Heel mooi licht zowel op water als in lucht..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Comment