Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eindelijk weer eens wat mist
Collapse
X
-
[Showcase] Eindelijk weer eens wat mist
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Eindelijk weer eens wat mist
Een beetje mist en onmiddellijk bakken sfeer. Ik ruik al bijna de herfst, maar ze mag nog even wegblijven
-
Mooi beeld .
Beperkt kleurenpalet maar toch kleurrijk op de voorgrond en zachtheid in de diepte.
En al gaat het hier om karig gordijn van mist, het geeft het geheel direct zoveel sfeer mee.
P.S. Die berken ginds staan er nog fris en groen bij. Hier bij ons zie ik vaak berken waar alle bladeren reeds volledig verkleurd en verdord zijn en eventueel zelfs al gevallen. De ene berk is de andere niet maar de laatste twee weken begint het her en der schrijnend te worden. Vooral de berk en de linde lijden het hardst onder de droogte.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Prachtige zachte sfeer en een heerlijk kleurpalet.
Ook je oog voor detail laat je zien omdat de mooi roodbruine tak een rolletje mee mocht spelen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Prachtig sfeertje Jos, een opname die me onmiddellijk doet denken aan een bekende fotograaf met een heel apart taaltje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtMooie sfeerfoto.
Qua kleuren (groen vs oranje/geel) ook mooi in evenwicht met de zw boomstamman die het allemaal wat plaatsen.
Comment
-
Inzake kleurenpallet zeker een voltreffer en de mist zorgt voor de sfeer. Hier nog geen mist gemerkt en ben toch al dikwijls een vroege wandeling gaan maken (voor de gezondheid). Goede foto Jos.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Bedankt allen weer voo de vele fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtP.S. Die berken ginds staan er nog fris en groen bij. Hier bij ons zie ik vaak berken waar alle bladeren reeds volledig verkleurd en verdord zijn en eventueel zelfs al gevallen. De ene berk is de andere niet maar de laatste twee weken begint het her en der schrijnend te worden. Vooral de berk en de linde lijden het hardst onder de droogte.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig sfeertje Jos, een opname die me onmiddellijk doet denken aan een bekende fotograaf met een heel apart taaltjeNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZit al 2 dagen te denken Sieg.., maar dat kunnen er best wel wat zijn, denk wel een groot compliment dan..
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment