Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nash Point, Vale of Glamorgan - Wales + herwerkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nash Point, Vale of Glamorgan - Wales

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
    Eigenlijk ben ik geneigd om bij de originele versie te blijven omdat die warmer overkomt, er lijkt wel een 'kleurverschil' in te zitten ? Is dat mogelijk Frans of heb je enkel het zwart en wit wat meer geaccentueerd?
    De up is een opgefriste en hier en daar wat opgehelderde versie en het lichte zweempje dat ik in de originele gestopt had(dat kleurverschil) heb ik weggehaald Kurt
    Dat warmere komt waarschijnlijk voor een groot deel door dat zweempje, ik ga voor mezelf dat zweempje nog eens over deze versie gooien
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

ik heb bewust gewacht op een update om te reageren , en ik ben heel blij dat ik gewacht heb want die is het zeker waard , nu zie ik echt Z/W ,de andere was veel te grijs ,zoals je zegt door een grijze zweem die over jou foto ligt en die vooral het contrast teniet doet , deze versie vind ik top zelfs mooier dan mijn eigen versie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        deze versie vind ik top zelfs mooier dan mijn eigen versie
        Bedankt Patrick maar niet overdrijven hé, jouwe is kleur en de compo is anders waar die voorste stenen een belangrijke rol in spelen, vergelijken is niet zo evident
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Re: Nash Point, Vale of Glamorgan - Wales + herwerkt

Update heeft al wat meer snap.
          Naar persoonlijke smaak ging ik nog verder (highlights) met het water, de rotsen rechts op de voorgrond iets meer contrast.

Comment

Hé, ik dacht dat ik op deze foto gereageerd had. (zal wel op een andere site geweest zijn)
            Onveranderd is in ieder geval de mooie contrasten op de rots , met die prachtige laagjes.
            De update is zeker een verbetering, vooral om dat bij de originele ik de neiging had om bij de hoofdrots te lijven "hangen". Nu is, wat er achter ligt de moeite waard om dieper in de foto te kijken.
            Is echt mooi geworden, Frans.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

De up is een héél pak beter hoor, knappe fotogenieke locatie

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
              X