Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
interessante foto. Je oogt dwaalt wat rond om tenslotte rust te vinden in het kolkende water. De zon achter de wolken maakt het beeld wat mysterieus. Mooi!
Ahhh, IJsland !! zou op de bucketlist van elke fotograaf moeten staan en met stip.
Je hebt in dit beeld verschillende motivaties hiervoor samengebracht : het woeste donderende water, omgeven door de massieve lava die als het ware nog ligt af te koelen en tenslotte de mistige achtergrond die het geheel een onwerkelijk kader bezorgt.
Bijna had ik daar de geringe menselijke aanwezigheid aan toegevoegd, maar dat blijkt de laatste jaren niet meer het geval naar ik hoorde.
Heftig en sterk beeld. De aarde braakt water..! Een bankje om het eens rustig te bekijken of is het een hekje?
Het is naar mijn gevoel een rest van een afspanning, moeilijk vanuit dit standpunt te verduidelijken. Het was daar wel nat en glad, camera beschutten.
Dank allemaal voor de commentaren. En ja Kurt, ik maak en vertoon mijn foto's zoals ze mij het meest voldoen en dat gaat steeds over verschillende exemplaren, zo kan het zijn dat je verandering kan zien in stijl in bepaalde foto's vooral in kleur.
Mooi de actie van dat water vastgelegd in een een roerloos landschap. De egaal grijze lucht op de achtergrond is dan ook in overeenstemming met dat landschap.
Comment