Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Met of zonder vliegtuig ... ik had zelf een beetje mijn twijfels, vermits sommigen ook denken zonder heb ik er eentje zonder bij geplaatst
de titel zou dan beter zijn : vroeg onderweg
Een titel met min of meer een dubbele bodem want deze slaat op het vliegtuig dat in de vroegte vertrokken is en ook op de fotograaf die vroeg vertrokken is om dit beeld te schieten.
Knappe schemerkleuren in de wolken.
De zeer lage horizon zorgt onderaan voor een repel aarde die dan als surplus gehuld wordt in wat nevel, wat het geheel toch wel wat sfeer meegeeft.
Bijzonder mooie sfeerplaat Frans. Ik zou het vliegtuigje wegshoppen of er een stuk bovenaan afsnijden. Het draagt naar mijn gevoel niet bij tot je foto en is in concurrentie met de mooie mistige voorgrond. Less is more
prachtige sfeer Frans , mooie zachte kleuren in de lucht , en de morgennevel (waar je toch altijd wat geluk voor moet hebben) maakt de sfeer compleet , het vliegtuig hoeft er voor mij ook niet bij ,brengt volgens mij klein beetje onrust in het beeld , of hij zou miss beter op een andere plaats hebben gestaan , een heel mooie foto
Neveltje, kleurtjes en en prachtige diagonaal in de lucht. Mooi, Frans.
Van mij mag het vliegtuig blijven. Nu leidt de diagonaal ergens heen. (in de grote ruimte)
Wat mij later opviel. Zonder vliegtuig had de titel "Vroeg" kunnen zijn.
Comment