Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Melkweg boven het Kootwijkerzand
Collapse
X
-
[Showcase] Melkweg boven het Kootwijkerzand
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand
vind ik wel knap, zowel technisch (ben er nooit in geslaagd dit te realiseren) als qua sfeer (blauw, gele horizon , zand en silhouet. De vorm zelf van de stronk vind ik niet mooi, maar hij zal zichzelf wel niet gemaakt hebben.
proficiat.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Net een rokende tak. Knap.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Hoe jullie dit voor mekaar krijgen is mij een raadsel ook al zijn de vermoedens niet ver af. Heb dit vroeger ook beoefent met m.m.v. sterrenwacht en "hemelse" fotografen en toen waren dergelijke resultaten als gewone amateurfotograaf niet te realiseren. Wat deze foto betreft sta ik versteld van unieke schoonheid als natuurwonder. Knappe kleuren en compo !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
De Melkweg staat er prachtig op. Ook de complementaire kleuren(lichtvervuiling en de hemel) zijn mooi.
Ik stoor me niet zo aan de stronk, het is voor mij slechts een figurant. (als er maar wat in de voorgrond staat, m.i.)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Da's knap gedaan Jos! Hier is wat werk in gekropen...
Comment
-
Melkweg super, voorgrond zegt mij persoonlijk niet zoveel.
Comment
-
-
Prachtige plaat jos....die melkweg staat er super op....dikke proficiat met deze HOF....
Groetjes
Freddy
Comment
Comment