Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kuuskari - a private island
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kuuskari - a private island
Zeer voortreffelijke compositie, heerlijk die weg in een S naar achteren toe, en heel mooi detail het verschil in licht links en rechts van de weg..
Denk dat je de flare bewust hebt laten staan, maar persoonlijk zou ik hem wegshoppen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
idem, zeker wat de flare betreft. Voor mijn gevoel verstoort die de sfeer van rust en kalmte die weergegeven wordt. (maar ieder zijn goesting natuurlijk)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Flare niet wegwerken maar er een stuk bovenaan tot onder de flare afsnijden komt de compo zeker ten goede. Dan ben je dat wolkje rechts ook meteen kwijt dat onnodig aandacht vraagt. Een dramatische zw zou hier ook nog kunnen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtFlare niet wegwerken maar er een stuk bovenaan tot onder de flare afsnijden komt de compo zeker ten goede. Dan ben je dat wolkje rechts ook meteen kwijt dat onnodig aandacht vraagt. Een dramatische zw zou hier ook nog kunnen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Ik zou de flare of zon ook croppen tot onder de wolk rechts. Ik twijfel of de foto niet wat naar rechts helt.
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties.
Voor de update heb ik de raad van Kurt gevolgd.
Comment
Comment