Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tijdje geleden alweer hier,
Het hete weer speelde me te zeer parten...
Zondag mijn wandelschoenen eindelijk nog eens aangebonden en de camera aan mijn nek...
Het kasteel staat daar nogal belangeloos in beeld als hoofdmoot. Mocht je dit gebied al betreden ?
Daar moet ik je in bijtreden Raymond mss mijn titel een beetje mis gekozen...ik kwam er toch nog wel wandelaars tegen...denk het wel dus dat je het gebied mocht betreden stond toch nergens niks aangegeven...
Daar moet ik je in bijtreden Raymond mss mijn titel een beetje mis gekozen...ik kwam er toch nog wel wandelaars tegen...denk het wel dus dat je het gebied mocht betreden stond toch nergens niks aangegeven...
thx voor je reactie
Freddy
dat beeld is toch gemaakt van ergens in de buurt van de kluis of niet ?
Fraaie compo en doorkijkje naar het kasteel. Zeker een mooie dieptewerking door de bomen in de voorgrond. Scherpte komt een beetje prikkerig over.
Is 3D Johan zodat je de naaldjes van de den kan voelen
Komt idd door flickr denk ik . Ik heb gemerkt dat je hoe groter je het formaat upload in flickr en daarna kleiner laat zien op BD onnodig veel verscherping krijgt. Ik load tegenwoordig met max1200 pixels en 78ppi op en heb sindsdien minder last van onnodige verscherping
Een klein kasteeltje, deed mij onwillekeurig even denken aan een dikke halve eeuw geleden ergens in Brussel ...
al stond dat daar niet in dergelijk fraai kader, mooie compo !
Comment