Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De prachtige minimalistische bedoeling van deze foto begrijp ik wel, maar ik zou een ander formaat daarvoor hebben gekozen.
Ik heb de foto eens binnengehaald, en meerdere uitsneden geprobeerd.
Wat wilde u eigenlijk tonen met deze plaat?
Water en lis is niet erg spannend.
Een lager standpunt en het landschap aan de horizont, kon dat niet?
Met een lager standpunt mis je de bijna symmetrische reflectie. Ik zal in het vervolg een bebloed Hitchcock zwaard in het lis steken ... om het spannender te maken. (grapje). Niet alle foto's hoeven 'spannend' te zijn en hebben juist de bedoeling rustgevend te zijn. Maar ik waardeer toch je commentaar.
De prachtige minimalistische bedoeling van deze foto begrijp ik wel, maar ik zou een ander formaat daarvoor hebben gekozen.
Ik heb de foto eens binnengehaald, en meerdere uitsneden geprobeerd.
Welke formaten of formaat vind je dan de betere? Bedankt voor je commentaar.
Welke formaten of formaat vind je dan de betere? Bedankt voor je commentaar.
Graag gedaan. De mooiste m.i. zit onder de KLIK
En welkom bij de landschapsgroep. Je merkt we zijn vriendelijk niet mals. Maar zachte heelmeesters.....................
Respect voor elkaars mening, dat vinden we zeker belangrijk. En soms zijn we het eens, dat we het oneens zijn.
Graag gedaan. De mooiste m.i. zit onder de KLIK
En welkom bij de landschapsgroep. Je merkt we zijn vriendelijk niet mals. Maar zachte heelmeesters.....................
Respect voor elkaars mening, dat vinden we zeker belangrijk. En soms zijn we het eens, dat we het oneens zijn.
Het is idd niet boeiend ...maar dit hoeft een foto voor mij nu niet perse te zijn....het rustgevende springt er voor mij hier ook wel uit...het gevoel zalig aan een waterkant te staan...de uitsnede van johan vind ik wel een
een betere benadering ...
Andere kadreringen zijn hier inderdaad mogelijk maar hetgeen mij het meest "tegenvalt" is dat het water dat snap mankeert, deels door het vlakke contrast en deels door het fletse goud.
Ik twijfel ook omtrent de omzetting naar zwart vh lis. Het donkere groen zou imo zeer goed contrasteren met een echte gouden goed in het water.
Comment