Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooie compositie en zeer mooie kleuren. Heel sterk, de manier waarop je dit monument zo geslaagd op beeld zet. Zoals Raymond zegt: hoe... niet wat...
Knap hoor !
Ik ben er al een paar keer met de fiets gestopt maar gewoon in volle dag is het geen gemakkelijk onderwerp, jij hebt er een mooi beeld weten mee te maken !
Zeer mooie belichting en dito compositie. De ietwat warme afwerking stoort mij hier niet echt (ik vermoed dat het magenta hier afkomstig is vd ND en lange sluiter).
Wel spijtig dat je banding in de lucht hebt.
Heel mooie foto. Banding denk ik niet dat het is, eerder magenta strepen in de lucht wat perfect mogelijk is. Wel iet wat ruis in de donkere delen van de lucht en hier en daar nog wat halo. Maar persoonlijk zou ik het niet beter kunnen, hoor.
Comment