Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik begrijp het begrip "gouden uur", maar toch denk ik dat er wat minder geel mocht gegeven zijn ? Ik denk dat daardoor de laatste zonnestralen op de bergwand meer tot hun recht zouden gekomen zijn, in contrast met het al donkere van de bomen in de schaduw ?
Mooi gecomponeerde foto, met de boom op een mooie plaats.
Kan zeker volgen over het gelige, en de schaduwen wat kouder maken zou voor een fraaiere diepte zorgen.
En toch een beetje twijfel, omdat de lucht er m.i. wel natuurlijk uitziet.
De kleuren lijken inderdaad overdreven geel, dat gevoel had ik ook daar ter plaatse. Ik heb dan ook het originele bestand toegevoegd, dit was in RAW zonder enige vorm van kleuraanpassing ook niet tijdens de import in LR.
De enige nabewerking is verscherping en de schaduwen wat opgetrokken.
het mooie warme avondlicht , kom ik vaak ook tegen dat ik noodgedwongen de saturatie naar beneden afstel omdat het bijna onwerkelijk overkomt , maar zo is nu eenmaal de natuur
knappe foto
Comment