Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droog + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Droog + Update

Allereerst sorry, voor mij afwezig zijn, maar het weer is te mooi om binnen te zitten.
    Maar omdat het vandaag buiten te warm is, heb ik maar weer eens achter mijn klavier plaats genomen.
    Er komt nog een 2e Burning Sky, maar voordat het gaat regenen, eerst nog maar eens een andere foto geschoten.

DROOG.

Update.

Normaal hou ik niet zo van een zonnester, maar in dit geval leek het mij wel toepasselijk, dus daarom met F16 geschoten.
    (mede omdat bij 11 mm het zonnetje maar een puntje is.
    Last edited by Johan1956; 27 juli 2018, 12:27. Reden: Update
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Droog

Mooi, maar je bent wat optimistisch om over regen te spreken, zit er voor de komende weken volgens mij nog niet in, jammer genoeg. Knappe foto.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Niks sorry, het is hier geen verplichting hé, zo ja dan was ik al lang weg

Die ellende heb je mooi in beeld gebracht !
      Mijn tuin is een ramp maar de landbouwsector zal het wel geweten hebben, die zomer van 2018 ...
      En die kweken ons voedsel, in de middeleeuwen was dat hongersnood.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Zou nog iets meer de aandacht gevestigd hebben op droogtescheuren met aan het eind dat wondermooie warme lichtje.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor je wijze woorden weer, Raymond. Zie je nou wel dat we je helemaal niet kunnen (en willen) missen.
          Een update is geplaatst met meer aandacht voor de ruige brokken.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Zou zelf ook eerder volor een verticale foto gegaan hebben met focus op de voorgrond. Des al te lin is dit ook wel mooi.

Comment

Zeer mooi de droogte van deze tijd vastgelegd..Al is hier gisteren regen gevallen wat volgens mij normaal in een hele maand valt..
              Ga hier toch voor het origineel gaan, de update vind ik voor een tegenlichtopnamen de voorgrond toch net wat te licht, heel mooi het sterzonnetje..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

Comment

Een ongewone plaat maar zeker geslaagd met veel sfeerelementen
                Ik kies ook voor het origineel
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

Comment

Hou het maar op het origineel, de up voelt een beetje geforceerd verhelderd aan
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Wat te verwachten was : Voor mij de up !
                    En alvast bedankt voor de bemoedigende woorden in je repliek. Heb het huidig moeilijk - zonder verder te willen kreunen.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik ga voor de up omdat die nog net iets droger is.

In de compo werd heel goed met de convergerende lijnen gespeeld.

Mvg.,
                      Smets84.

Comment

Working...
                      X