Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang Koksijde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Zonsondergang Koksijde

Genomen in april 2018 op het strand van Sint-Idesbald (Koksijde)

D850 + 16-35mm f/4.0
    @ 25mm - 2 sec - f/18 - ISO 64
    basis bewerkingen in LR CC Classic

Untitled by Philippe Desmyttere, on Flickr

Re: Zonsondergang Koksijde

Mooi beeld !
    Het logo trekt wel erg de aandacht.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Even rechtzetten. Verder minimalistisch mooi
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

Comment

horizon staat behoorlijk scheef en ook wat bol ,deze idd even rechtzetten ,wel een mooi sereen beeld
        die logo valt idd heel erg op

Comment

Ja dat klopt ... ik had het niet recht gezet ... weird ... maar bon ... vergeten.

Van dat bol zijn hebt toch niet de indruk dat het zo is; trouwens is de lens correctie in LR uitgevoerd. Nog leden het bol zien?

Hierbij een verbeterde versie:

Untitled by Philippe Desmyttere, on Flickr
          Last edited by PhantomRC; 26 juli 2018, 14:21.

Comment

Mooi minimalistisch, daar hou ik wel van
            De update is te groot en niet te zien, dus dat wacht ik nog even af.
            En wellicht een smaakkwestie : Voor mij toch echt het blauw iets te. Heeft waarschijnlijk ook met de WB te maken.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              ...
              En wellicht een smaakkwestie : Voor mij toch echt het blauw iets te. Heeft waarschijnlijk ook met de WB te maken.
              Ik fotografeer steeds met een WB van 5000K en in RAW. Nadien, bij het verwerken in LR stel ik de WB bij maar in dit geval heb ik het niet gedaan of toch maar héél weinig (5500K) omdat ik een blauwe uur sfeer wou behouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhantomRC Bekijk bericht
                Ja dat klopt ... ik had het niet recht gezet ... weird ... maar bon ... vergeten.

Van dat bol zijn hebt toch niet de indruk dat het zo is; trouwens is de lens correctie in LR uitgevoerd. Nog leden het bol zien?

Hierbij een verbeterde versie:
                heb hem even binnengehaald en hulplijntje tegen de horizon geplaatst , klik

Comment

@bopatje 😀

Dankje voor je hulp maar ik denk, neen ik ben er zeker van door te kijken naar het beeld op maximale grootte op Flickr, dat de horizon wel degelijk ... horizontaal is.
                  Wat mij in het begin op een verkeerde spoor bracht is de aanwezigheid van een spievormige, lichte oppervlakte links onder jouw hulplijn. In de maximale versie kan je zien dat het een deel van de zee is dat aanenst aan de horizon. 😉

Comment

Working...
                  X