Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
130 Zielen hebben dit bekeken en zijn 'vergeten' te schrijven. Had dit niet verwacht maar alles kan op deze wereld En nu moet je ook geen moeite meer doen, de 'schipper' vaart rustig verder op zijn fotovaart ook al zullen er geregeld serieuze stops tussenzitten !
Alles kan, inderdaad. Niet plezant, ik weet het.
Op zich een goede foto maar geeft mij niet direct een wow gevoel, ik hoop dat dat ook mag gezegd worden.
En een beeldend bijna journalistiek verhaal is het, mij ligt dat wel. Wat reacties betreft ben ik zelf de laatste tijd wat rustig geweest. De ergenis dat steeds dezelfde mensen reageren (waarvoor dank) maar de velen die gewoon posten en niet de moeite doen om te reageren of slecht één enkele reactie plaatsen speelt me soms parten en dan stop ik zelf even met reageren om nieuwe energie op te doen
Comment