Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een retorische vraag Rick: Heb je graag comments/replies op jouw foto's/posts?
Tweede retorische vraag: Denk je dat andere leden hier evenzo graag comments op hun foto's/posts krijgen?
Soit, je foto: mooie foto met dito belichting in je gekende stijl en je gekende onderwerp.
Is wel quasi identiek aan je "kwestie van geluk" foto.
Tweede retorische vraag: Denk je dat andere leden hier evenzo graag comments op hun foto's/posts krijgen?
Nieuwe mensen in het vak: 100%, mensen die wat langer rondlopen in de wereld van fotografie, misschien. Dat zal per persoon verschillen. Anyway, ik snap waar je naartoe wilt. Ik reageer zo nu en dan op het werk van een ander, maar doe dit niet met elke post. Ik heb ook niet ieder moment de tijd om de berichten op dit forum rustig door te lezen en / of er op te reageren. Enkel het materiaal waarbij ik of een goede vorm van opbouwende kritiek kan ventileren, of mijn lof kan geven.
ik meen gelezen te hebben dat bij een "showcase" er enkel applaus verwacht wordt door de inzender en geen commentaar. ??
Daar zie ik liever opbouwende kritiek in de showcase zodat ik (en natuurlijk andere) leden hun eigen werk kunnen verbeteren, leerling trekken uit bepaalde 'fouten'.
Comment