Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vidauban bij valavond
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vidauban bij valavond
Sfeervolle zonsondergang door de kleurcombinatie, maar eigenlijk weet ik niet goed naar wat ik kijk. Het geheel is nogal verwarrend. Een beeld met enkel de boom waar de zon doorschijnt, had misschien compositorisch meer de aandacht getrokken.
Ik ben enkele maanden uit de running geweest en dat is misschien de reden waarom ik de voorgaande 2 commentaren niet begrijp.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtIk mis WFC, Paul.
(Zie niet in hoe men GDPR in de hand kan houden als het mis loopt. Daarom geen WFC meer... Gekke wereld niet)
Comment
-
-
Op zich mooi, maar mis dynamiek, kijkrichting.
Comment
-
Na de Engelse invloed wordt het nog erger met afkortingen, binnenkort geen woorden meer maar letters en cijfers ? Daar ik geen slimmerik ben vraag ik me af wat WFC en GDPR mogen betekenen ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtNa de Engelse invloed wordt het nog erger met afkortingen, binnenkort geen woorden meer maar letters en cijfers ? Daar ik geen slimmerik ben vraag ik me af wat WFC en GDPR mogen betekenen ?
Dit is trouwens de reden waarom het fotoforum WFC niet meer bestaat.
Je bent zeker niet alléén om nooit van GDPR te hebben gehoord.
Ik stel me "bovendien" echter de vraag of de BD-leden het effectief toepassen! Daar ben ik bang voor .
ps: uitleg staat in het lang en het breed op deze site...
Sorry MOD's dit moest van me af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poldigit Bekijk berichtJe opmerking dat je GDPR niet kent verrast me niet.
Dit is trouwens de reden waarom het fotoforum WFC niet meer bestaat.
Je bent zeker niet alléén om nooit van GDPR te hebben gehoord.
Ik stel me "bovendien" echter de vraag of de BD-leden het effectief toepassen! Daar ben ik bang voor .
ps: uitleg staat in het lang en het breed op deze site...
Sorry MOD's dit moest van me afKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment