Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel sfeervol beeld.
Bij het scrollen zag ik het beeld ineens zonder de grote wolk.
Ook in die (langwerpige crop) vind ik de foto veel ruimte bieden voor eigen gedachten en overpeinzingen.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
dit beeld roept niets bij me op. Dat is wel uitzonderlijk want uw inzendingen zijn doorgaans Top. Zal hier dus aan mij liggen. Misschien komt er duidelijkheid bij verdere commentaar door anderen.
Bedankt voor de reacties Dushi tcf en CMM.
Die wolk vond ik inderdaad ook erbijhorend voor de balas en om de eentonigheid te doorbreken.
Maar ik geef toe, geen echt bijzondere landschapsfoto. mooier had geweest mocht ikzelf veel hoger gestaan hebben maar ik stond daar op het hoogste punt.
grts,
Raf.
Comment