Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prunje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Prunje

Tijdje minder actief hier geweest op BD, wel veel gekeken maar niet gepost.
    Even een beetje rust van de media is af en toe wel eens lekker, en ik vind dat als je foto's post je ook tijd moet steken in het kijken en reageren op anderen.
    De warme temperaturen zijn ook jiet echt uitnodigend om achter de computer te zitten..
    Deze foto is van een 2 weken geleden, mijn vader had de meer weidse variant al gepost zag ik.

Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Re: Prunje

Knappe opname Jos en ik herinner me nog de weidse versie van Johan en het eerste wat ik toen dacht dat ik daar een pak meer mm's zou gebruikt hebben
    Mooie kleuren en een schitterende compo gekozen, niet makkelijk ginder want ik ken het ook goed daar

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Die is ook grandioos mooi, Jos. Vooral de oeverranden waar de wind geen vat op had, steken heel mooi af door de gouden kleur.
      Schitterende compo en kleuren. Goed ook om meer mm's te pakken, dan ziet het er ook (voor de kijkers) anders uit.
      Zoals je weet heb ik daar nog wel meer opties, maar helaas is het nu te droog. Ik vrees wanneer het weer nat genoeg is, dat de zon niet op de plek staat, die ik zou willen.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Tijdje minder actief hier geweest op BD, wel veel gekeken maar niet gepost.
        Even een beetje rust van de media is af en toe wel eens lekker, en ik vind dat als je foto's post je ook tijd moet steken in het kijken en reageren op anderen.
        Af en toe een beetje afstand nemen kan helemaal geen kwaad.

Fijne foto waar vooral de verlichte oevers een belangrijke geleide naar de horizon
        http://www.smuttynose.nl

Comment

je voelt de sfeer hier bijna werkelijk, mooie warme uitvoering
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Compositie is zeer geslaagd vind ik. Door het "afsnijden" links en rechts creëer je mooie contrastrijke vlakken op de voorgrond.
            Bovendien laat je zien dat verticale landschappen ook zeer aangenaam om kijken kunnen zijn.

Comment

Dankjewel voor de fijne reacties..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

Comment

Fotogenieke lucht met die keuren de zonneflarden tussen de wolken.
                Diepe compo ook die al kronkelend naar die zon toe leidt .
                De uitsnede draagt bij tot de sterkte van de compo.

Mvg.,
                Smets84.

Comment

Working...
                X