Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
acanthus of berenklauw
Collapse
X
-
-
-
Re: acanthus of berenklauw
Fijne en originele benadering van deze plant. De schaduwen mogen van mij nog ietsje lichter.
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtFijne en originele benadering van deze plant. De schaduwen mogen van mij nog ietsje lichter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtis dat deze die zo gevaarlijk is dan ?
Knappe benadering
Peter
Comment
-
-
Erg mooi standpunt. Mij storen de schaduwen niet. Dat de bloemschermen doorschijnend zijn is voor mij voldoende.
Je kan er echt verschrikkelijk brandblaren mee oplopen, maar het enige wat bij mij een beetje jeukt, is het halve bloemscherm bovenin.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Geeft mij nog altijd rillingen ... ben er lang geleden toen ik ne kleine gast was "in contact" mee gekomen. Kan je zeggen dat ik serieus gejankt heb vd pijn.
Reden ook dat mijn vader die toen uit zijnen hof heeft gedaan ondanks ze prachtige bloemen geven.
Goede compositie zo als silhouet tegen de lucht waar je toch nog de bloempjes kunt zien. Misschien zou een staalblauwe hemel wat meer aftekening gegeven hebben.
Comment
-
Spijtig dat er bovenaan net een stuk werd afgesneden.
Maar goede uitvoering, origineel qua standpunt en de silhouetvorming met de nog witte bloemblaadjes werkt ook zeer goed tegenover die lucht.
Knappe opname .
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtSpijtig dat er bovenaan net een stuk werd afgesneden.
Maar goede uitvoering, origineel qua standpunt en de silhouetvorming met de nog witte bloemblaadjes werkt ook zeer goed tegenover die lucht.
Knappe opname .
Mvg.,
Smets84.
Smets,
ik kon niet lager gaan of ik zat tegen de bewuste bladeren en ik wilde geen brandwonden
Paquita
Comment
-
Comment