Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Left Behind
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Left Behind
Heel mooie compo en standpunt. Ik vind de schaduwen op de boomstam hier wel net te veel opgelicht waardoor er kracht in de foto verloren gegaan is.
-
-
Goed om zo'n ferm stuk in de voorgrond mee te nemen. Prachtig landschap, en zeker de weerspiegeling , die door de sluitertijd mooi zacht is.
Gevoelsmatig hadden de wolken wat neutraler mogen zijn.
Inderdaad links wat krap in het jasje, maar omdat ik daar wat zie opdoemen, zal het wel met reden zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Knappe opname en ik persoonlijk vind de aangezette lucht wel geslaagd op deze manier
Maar uiteraard wringt het wel wat met de spiegeling waarin je wolken ziet hoe ze waren op dat moment
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtVoorgrond vind ik goed maar compositie zit wat teveel naar links imo.
Misschien wat draaien naar links had een betere balans kunnen geven.
mocht dat niet gaan dan rechts een stukje eraf
lucht ook wat minder geforceerd zou beter overkomen denk ik
grts,
Raf.
Comment
-
Ik volg wel wat de comments van de voorgangers. Dit beeld spreekt me vooral aan omdat er goed van de voorgrond gebruik gemaakt is ook al was dit compositorisch mss niet beter mogelijk om bv naar links te draaien. Er is slechts één regel waardoor ik een foto bijna altijd mooier vind en dat is een verzorgde voor-midden en achtergrond en dat vind ik in deze foto wel terug .
Comment
Comment