Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zomer !
Collapse
X
-
[Showcase] Zomer !
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Zomer !
Heel sfeervol, prachtige voorgrond.
Ik vind het jammer dat je de paalkoppen precies op de horizon hebt gezet.
Een lager standpunt zou m.i. geweldig geweest zijn."Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtHeel sfeervol, prachtige voorgrond.
Ik vind het jammer dat je de paalkoppen precies op de horizon hebt gezet.
Een lager standpunt zou m.i. geweldig geweest zijn.
Comment
-
-
-
-
-
Mooi met die ribbels in de voorgrond, belichting heb je goed onder controle gehouden Johan
Dat die palen net met de horizon gelijk komen kan moeilijk anders als je zoals hier het ondergaande zonnetje net boven een paal wilt laten uitkomen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie foto Johan met veel sfeer . Schaduwen vind ik te sterk opgetrokken wat een onnatuurlijk gevoel nalaat. Dat zie je duidelijk op de paaltjes die zouden bij dat licht donkerder moeten zijn en niet zoveel detail bevatten.
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Dat de paaltjes en de horizon gelijk vallen is een reactie die verwacht had, en zelf zou ik de opmerking ook zeker gemaakt hebben.
Helaas door het moeilijk kijken, vanwege het lage standpunt was me dit ontgaan. Mijn statief stond nl. al op de middenzuil.
Maar de sfeer en het moment leek mij fijn genoeg om te plaatsen.
@ Kurt : Ik probeer altijd een resultaat neer te zetten, zoals mijn eigen "lenzen" het gezien hebben, maar ik sluit niet uit dat ik soms, misschien wat te ver ga.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment