Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Seljalandsfoss
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Re: Seljalandsfoss
Overbelicht Patrick? ik heb deze even binnengehaald maar is niet overbelicht op mijn PC. Wat ik wel zou doen en gedaan heb is de hooglichten flink laten zakken, contrast en helderheid toevoegen en wat meer levendigheid of saturatie, wereld van verschil !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtOverbelicht Patrick? ik heb deze even binnengehaald maar is niet overbelicht op mijn PC. Wat ik wel zou doen en gedaan heb is de hooglichten flink laten zakken, contrast en helderheid toevoegen en wat meer levendigheid of saturatie, wereld van verschil !!
ik heb ook met het witpipet op het water geklikt om de juiste WB te verkrijgen
Mathieu mag altijd via PM contact opnemen om hulp te vragen
wat ik ook zie in het exif f3.2 is veel te grote opening om algemene scherpte in je landschap te verkrijgenLast edited by bopatje; 30 juni 2018, 08:42.
Comment
-
-
Compo is super. Ik vind het toch een goed beeld. mss idd iets meer scherptediepte.
Comment
-
-
Heel mooi van compo. Sluitertijd zit ook goed.
Spijtig dat de scherptediepte niet reikt tot de bergwanden op de achtergrond.
De update van bopatje toont duidelijk aan dat er in de bewerking nog zo veel meer uit te halen is.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Overbelichting is naar mijn gevoel iets anders dan uitgebrand, deze is overbelicht maar kan nog teruggehaald worden omdat er nog genoeg info in de lichte delen zit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment