Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het Noordzeestrand
Collapse
X
-
-
Re: Het Noordzeestrand
Dit kon op een andere planeet zijn, mooie golvende lijnen.
Beetje twijfel over het gradueel filter bovenaan, weet het niet goed misschien wel nodig voor extra diepgang...
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtBeetje twijfel over het gradueel filter bovenaan, weet het niet goed misschien wel nodig voor extra diepgang...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
ik vind de foto heel erg mooi Frans ,zeker de composietie de lijnen in het beeld en de mooie structuren
Maar er is volgens mij meer uit te halen toch althans naar mijn smaak en mijn smaak is natuurlijke niet de uwe want smaken verschillen hè , ik zou hier toch iets breder zijn gegaan tussen wit en zwart .
Comment
-
-
Mooie vormen en veel structuur, goed gezien Frans
De kleurtoning is kwestie van smaak uiteraard
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
@ Dushi & Bopatje:
bewust de uitersten achterwege gelaten (die op moment van opname eigenlijk niet aanwezig waren ook) maar de uitwerpselen van de meeuwen gingen storend werken als ik in de nabewerking verder ging, dus bewust vrij zacht gelaten !
De structuren op zich vond ik wel speciaal, dat was een vrij vlakke plek achter een zandbank waar bij eb het water deels weggevloeid was en deels in het zand gedrongen wat dan als filter gewerkt had waardoor alleen het water verdween maar de vettige colloïdale fractie vormde een soort kleilaagje.
Bedankt iedereen voor de reacties !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik vermoed hier een aardig kleurspel ? Heel speciaal van inhoud waardoor de originaliteit komt bovendrijven, en dat in een goede compo dan is dit voor mij een prachtige foto !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht@ Dushi & Bopatje:
bewust de uitersten achterwege gelaten (die op moment van opname eigenlijk niet aanwezig waren ook) maar de uitwerpselen van de meeuwen gingen storend werken als ik in de nabewerking verder ging, dus bewust vrij zacht gelaten !
De structuren op zich vond ik wel speciaal, dat was een vrij vlakke plek achter een zandbank waar bij eb het water deels weggevloeid was en deels in het zand gedrongen wat dan als filter gewerkt had waardoor alleen het water verdween maar de vettige colloïdale fractie vormde een soort kleilaagje.
Bedankt iedereen voor de reacties !"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht@ Dushi & Bopatje:
Bedankt iedereen voor de reacties !
Comment
-
-
Comment