Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heuvelland
Collapse
X
-
-
-
Re: Heuvelland
Leuke compo maar zou hem nog iets oplich
ten.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Inderdaad een mooie compo vanuit de mooiste streek van West-Vlaanderen/Noord Frankrijk.
Persoonlijk zou ik de witbalans juist zetten, en een beetje jammer van het keiharde licht.
Misschien een lichte fotofilter overleggen?
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Mooie opname al mocht de toren mss wel iets lichter zijn, gaat nu wat verloren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtLeuk beeld. Er mag volgens mij iets meer contrast inzitten, en vind de bewerking van de lucht nogal raar. Of waren het echt zulke "fluffy clouds"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk berichtSteef dit komt doordat er 3 verschillende foto's met focuspunten op elkaar liggen....wolken staan niet stil.
Dan had je misschien toch beter 1 foto voor de lucht gebruikt en de andere 2 gemaskeerd voor de lucht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtDat konden we natuurlijk niet weten.
Dan had je misschien toch beter 1 foto voor de lucht gebruikt en de andere 2 gemaskeerd voor de lucht.
Toch bedankt voor de goede raad
Paquita
Comment
-
knappe compo - enkel misschien de kerk (aandachtspunt) niet zo centraal plaatsen.
Als ik goed begrijp heb je een focus-stacking toegepast om meer scherptediepte te krijgen - maar ik denk dat - ondanks die inspanning - een breedhoeklens zich beter leent voor dit soort werk.
Petermijn website : klik
Comment
-
-
Een mooie verhalende foto
Comment
Comment