Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mistbank(je)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] mistbank(je)

Fox Island Trail, Discovery Trail, Newfoundland

DSC_4820 by Raf Strobbe, on Flickr

Grotere versie kan bekeken worden door op de foto te klikken.

Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

Raf.

Re: mistbank(je)

Mooie natuurlijke opname Raf maar ik nis toch iets in de opname, een aandachtstrekker
    Ik denk dat deze opname voor jouw interessanter zal zijn dan voor ons, is eigenlijk meestal zo met vakantiefoto's hé

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooie natuurlijke opname Raf maar ik nis toch iets in de opname, een aandachtstrekker
      Ik denk dat deze opname voor jouw interessanter zal zijn dan voor ons, is eigenlijk meestal zo met vakantiefoto's hé

grts
      Sieg
      Een mooie rots (bijv.) in de voorgrond , was inderdaad een mooi plusje geweest.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Fijne leuke killige sfeer in de foto weer te vinden, mocht nog ietsje meer zijn voor mij. Inderdaad (zonder na-apen) vraagt de omgeving voor een aandachtspunt, wat dan ook.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Er is imo voldoende variatie in de voorgrond en de achterliggende bergen links en midden vullen dat mooi aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
            Er is imo voldoende variatie in de voorgrond en de achterliggende bergen links en midden vullen dat mooi aan.
            Bedankt voor alle reacties.
            @tcf Ik stond ook wat in twijfel vooraleer ik de foto gepost heb maar dan vond ik toch ook zoals je schrijft dat de foto genoeg sfeer en variatie toonde.
            Niet alleen de voorgrond met de diagonaal gevormd door de bloemetjes en de rotspartijen maar ook de mist die voor het achterliggende gebergte (eigenlijk de top van een eiland in zee) voorbijkomt en in de linker bovenhoek verdwijnt.
            grts,
            Raf.

Comment

mooi maar ik mis ook wel wat extra in dat fraaie decor,

Moesten bv die bloempjes wat groter en nadrukkelijker in beeld geweest zijn ...
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
              X