Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cadzandbad
Collapse
X
-
-
Re: Cadzandbad
De blokken blokkeren een beetje voor mij het zicht naar de rest van de opname, maar in ieder geval een mooie belichting en aparte afwerking
Wel redelijk veel sensorvlekken zichtbaar in de lucht, tijd voor een sensorreiniging
ps. ben je zeker dat dit Cadzand-Bad is, normaal is dat zo goed als volgebouwd ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe blokken blokkeren een beetje voor mij het zicht naar de rest van de opname, maar in ieder geval een mooie belichting en aparte afwerking
Wel redelijk veel sensorvlekken zichtbaar in de lucht, tijd voor een sensorreiniging
ps. ben je zeker dat dit Cadzand-Bad is, normaal is dat zo goed als volgebouwd ?
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk berichtSieg deze plaats is net over de duinen achter Airepublic
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtniet zichtbaar
Peter
Paquita
Comment
-
-
De rotsen zijn inderdaad nogal prominent. Ik zou eigenlijk net een beetje meer van het achterliggende willen zien.
Voor de rest een fraaie foto, met zeker weer je eigen stempel.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Als je wat over/naast de overdaad aan rotsblokken kijkt zie ik een aangenaam landschap in alle eenvoud waar de kleur vh zand mooi samen gaat met de lucht.
Voor mij dus geen rotsen en gewoon die mooie "leegte" met zachte lucht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe rotsen zijn inderdaad nogal prominent. Ik zou eigenlijk net een beetje meer van het achterliggende willen zien.
Voor de rest een fraaie foto, met zeker weer je eigen stempel.
Comment
Comment