Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties Steef, bouk en Sieg.
@bouk en @Sieg: ik had wel verwacht dat er commentaar zou gekomen zijn op dat heldere wolkje. Maar dat was nu eenmaal zo en zelfs met de donkerste zonnebril zou je die heldere delen nog blijven zien. Deze is genomen rond zonsondergang en het was nu juist deze speciale wolkenlucht in combinatie met die alleenstaande woning, ver van alle andere bewoning, die mij zo aansprak.
grts,
Raf.
Zeker een prachtig landschap, met een mooie kleur en glans op het water.
Ik heb toch ook het vermoede dat er weinig detail in de lichte vlek zit. Maar buiten dat, de vlek trekt alle aandacht van het landschap af.
Bedankt voor alle reacties en vooral Dushi voor zijn gecorrigeerde versie.
De update van Dushi vind ik inderdaad een hele meerwaarde ook. Waarschijnlijk met een betere tool gemaakt dan degene waarover ikzelf beschik (de oudere LR5). Ik had geprobeerd om de hooglichten lokaal naar beneden te trekken maar dat lukte langs geen kanten en daarom heb ik dat zo gelaten. Bij Dushi lukt dat wel zie ik en zie je nu terug structuur in die lichte wolken.
grts,
Raf.
Comment