Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik begon nu te twijfelen of ik een blend heb gedaan , maar daar komt het niet van want het is geen blend ,maar wat wel zou kunnen ,ik gebruik nog niet lang lightroom ,en soms doe ik alleen een lichte aanpassing in lightroom , daar heb ik waarschijnlijk die rotswand beetje opgehelderd ,maar in lightroom kan je niet zo precies werken als in PS ,dat zal die lichte halo en donkere rand verklaren , scherp zicht Johan
Als je het penseel gebruikt in LR kan je automatisch maskeren aanvinken en dan blijft het penseel binnen het vlak dat je wilt schilderen.
Heel mooi, ik hou van deze zachte aanpak. Wel jammer van de voetsporen onderaan in beeld.
Comment