dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
la plage a cape Blanc-Nez
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: la plage a cape Blanc-Nez
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtCharmante LE.
Al eens een lager standpunt uitgeprobeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk berichtHeel mooi.
Welke lens ?
Comment
-
-
Schitterende mooi open compo, vooral goed om de schuimlaag vanuit de hoek te laten beginnen.
Ook de sluitertijd vind ik heel mooi gekozen. En vooral bedankt voor de mooie grote versie. Net alsof je er zelf staat.
Ik kan mij vergissen, maar ik meen op (en boven ) de rotsrand "iets" te zien ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSchitterende mooi open compo, vooral goed om de schuimlaag vanuit de hoek te laten beginnen.
Ook de sluitertijd vind ik heel mooi gekozen. En vooral bedankt voor de mooie grote versie. Net alsof je er zelf staat.
Ik kan mij vergissen, maar ik meen op (en boven ) de rotsrand "iets" te zien ?
o ja Johan wat is het dat je ziet ?
Comment
-
-
Zeer mooie compositie en gekozen sluitertijd inderdaad. Mooi hoe alles samenkomt aan de rotswand.
Beetje oppassen dat je niet in je compositie loopt - in de veronderstelling dat die voetsporen van jou zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdank voor het mooi compliment ,tegenwoordig hoe minder ik aan mijn foto's nabewerk , hoe meer succes ze hebben , en het is dan ook mijn bedoeling om mijn landschapsfoto's hun zachtheid te behouden
o ja Johan wat is het dat je ziet ?
Om het maar bij naam te noemen, alsof er daar schilderwerk is gebeurt. Op de kleine versie is het duidelijkst te zien.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe rand is hier en daar donker (zou kunnen natuurlijk) en een heel klein halo'tje.
Om het maar bij naam te noemen, alsof er daar schilderwerk is gebeurt. Op de kleine versie is het duidelijkst te zien.
Comment
-
Mooie natuurlijk ogende opname Patrick
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment