Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi Freddy
je zat hier wel op de grens van het dynamisch bereik van je camera ,waarbij je de keuze moest maken lucht overbelicht of grond onderbelicht ,hier heb je de beste optie gekozen ,een goed belichte voorgrond , als je geen blend kan uitvoeren in PS ,miss eens overwegen om zachte ND graduaatfilter te gebruiken , niet in dit geval anders zou de trap dan te donker worden
Een foto met een lijnenspel boeit mij al snel, dus dat zit zeker snor bij deze foto.
Het is een kwestie van smaak, maar ik blijf toch een beetje worstelen met de fletse luchten.
Heel knap van compo. Het lijnenspel, de trap die net boven de struik uitkomt; goed over nagedacht .
Ook een heel natuurlijke opname.
Het is inderdaad wat spijtig van de wolken die op het randje van overbelichting zijn .
Op het moment van de opname lag de voorgrond in de schaduw van de wolken.
Misschien beter wat gewacht op een opklaring zodat de voorgrond in het zonlicht viel.
Het licht zou dan harder zijn, maar ik denk dat het verschil in lichtintensiteit tussen voorgrond en lucht dan iets beter te overbruggen zou zijn geweest.
Comment