Ynys Lawd, North Wales
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
South Stack Lighthouse
Collapse
X
-
-
Re: South Stack Lighthouse
Mooie opname Frans, knappe omzetting en sluitertijd ook goed gekozen
Lijkt wel een oude foto met deze afwerking
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Speciale sfeer, mede door de toning. de compo zit netjes op zijn plaats.
Comment
-
idd de toning is hier apart ,maar komt de sfeer ten goede ,miss zou ik hem iets helderder gemaakt hebben ,of de witte tinten wat opgetrokken ,zodat de vuurtoren wat witter zou zijn , maar dat is " ik" hè en ik respecteer iedereen zijn eigen kijk .
wat ik wel weet dat dit een prachtige avond was ,en we daar hebben gekampeerd om s'morgens met dergelijk zicht wakker te worden ,zalig zijn die momenten
Comment
-
-
Geweldig mooi locatie dit Frans, de afwerking en omzetting kan ik zeker smaken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Prachtige locatie ! Fraaie sluitertijd, waardoor beweging in de golven erg mooi is.
Dat de vuurtoren zo mooi afsteekt is ook zeker fraai te noemen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Afwerking en sluitertijd is idd knap... maar met de compo wringt het voor mij toch een beetje.
Ik ken de locatie zelf niet, maar vind het jammer dat rechts het pad nu een stuk uit beeld loopt.
Comment
-
Bedankt voor al die fijne reacties !
@Steefd: er zijn andere mogelijkheden maar er gaat wel haast steeds een element zijn dat je dan jammer zou gaan vinden, hier vond je wat verder nog wel wat lelijke hekkens die de boel konden verstoren. Ben zelf niet ontevreden gezien de omstandigheden
Google de titel eens, je zal honderden beelden vinden daarvan ...
@Bopatje : en ik heb juist het wit een beetje geknepen omdat ik het gevoel kreeg dat het dan pijn ging doen... Ik verwacht een wittere van jou dus en het was daar heerlijk wildkamperen ja !
@ tcf : voor die extra accenten heb ik met alleen LR wat weinig "speelgoed" in huis om een en ander te forceren denk ik, je hebt wel gelijk een tikkeltje meer mocht zeker in het waterbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Een aparte toning maar het werkt hiier wel, mooie foto
Comment
Comment