Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fort van Vauban in Ambleteuse
Collapse
X
-
-
-
Re: Fort van Vauban in Ambleteuse
Heel fraai beeld van deze gekende locatie..
Hier op BD vind ik hem wat onscherp/soft ogen, maar op het grote formaat op Flickr is die prima scherp.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtHeel fraai beeld van deze gekende locatie..
Hier op BD vind ik hem wat onscherp/soft ogen, maar op het grote formaat op Flickr is die prima scherp.
thx voor uw oprechte opinie
Comment
-
Deze bekende plaats op een mooie bijzondere manier gemaakt. Fraai eigen stempel, wat eigenlijk als dik compliment bedoelt is.
De opmerking over de scherpte kan ik zeker onderschrijven. Niet altijd mijn stijl, maar je het wel een schitterende Flickr-stream !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Prima vastgelegd deze mooie locatie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Een eigenzinnige en rustige opname van het fort, like it
Comment
-
Een knappe opname van dit gekende plekje !
Toch de Flickr-versie kijken want links in BD via Flickr zijn jammer genoeg steeds minder dan het origineel op Flickr ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEen knappe opname van dit gekende plekje !
Toch de Flickr-versie kijken want links in BD via Flickr zijn jammer genoeg steeds minder dan het origineel op Flickr ...
Mijn werkwijze is steeds : Van de klaargemaakte foto, en de grote, en de kleine apart verkleinen en verscherpen.
Een grote, verkleind weergeven, geeft gegarandeerd een soft effect. En dat is zonde, want wij beoordelen de foto, zoals we hem op BD te zien krijgen.
@ Paquita : Dat is jammer want je foto's (en stijl) zijn het zeker waard, om op een perfecte manier in de vitrine te staan.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Toppertje, mede door het lage standpunt en gebruik van de structuren in de voorgrond.
Ook de ingetogen kleuren passen hier perfect vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtToppertje, mede door het lage standpunt en gebruik van de structuren in de voorgrond.
Ook de ingetogen kleuren passen hier perfect vind ik.
grt
Paquita
Comment
Comment