Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moment in tide
Collapse
X
-
-
Re: Moment in tide
Prachtig beeld Johan dat een pak rust uitstraalt
De mooie zachte kleuren en subtiele weerspiegeling maken het af, knappe opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
De tijd staat even 44 seconden stil en dan krijg je deze prachtige plaat Johan. Ik twijfel nu of het uur op je camera juist staat want met
een eigen ondervinding is dit beeld na zonsondergang gemaakt want dan heb je bij een wolkenloos licht en de smog aan de horizon
dit mooie licht.
Gr, Daniel.
Comment
-
Knappe strakke opname Johan en ook de nabewerking is tot in de puntjes verzorgd, zo zie ik ze graag
Comment
-
Die is echt bijzonder mooi geworden...Pracht serene foto maat die intense kleuren ook in de lucht..
Ik heb hier in dit geval toch de verkeerde keuze gemaakt met sluitertijden van 1-4 seconden, daar waren de golven gewoon te kalm voor.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
ik volg al het positiefs van mijn voorgangers...straalt de rust zo vanaf....Ik zou waarschijnlijk de onderkant gelijk met daar waar de paaltjes beginnen afgesneden hebben...maar wie ben ik ...knappe en verzorgde afwerking johan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig beeld Johan dat een pak rust uitstraalt
De mooie zachte kleuren en subtiele weerspiegeling maken het af, knappe opname
grts
Sieg
Comment
-
-
-
-
Iedereen bedankt voor de fijne reacties. Zeer gewaardeerd.
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtDe tijd staat even 44 seconden stil en dan krijg je deze prachtige plaat Johan. Ik twijfel nu of het uur op je camera juist staat want met
een eigen ondervinding is dit beeld na zonsondergang gemaakt want dan heb je bij een wolkenloos licht en de smog aan de horizon
dit mooie licht.
Gr, Daniel.
Om een boekje open te doen. Eigenlijk is het een blend van 141 en 44 seconden.
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtik volg al het positiefs van mijn voorgangers...straalt de rust zo vanaf....Ik zou waarschijnlijk de onderkant gelijk met daar waar de paaltjes beginnen afgesneden hebben...maar wie ben ik ...knappe en verzorgde afwerking johan..
Om het zo te doen, heb ik de volgende reden : Als je de palen op de hoeken zet, "val" je als het ware gelijk de foto binnen.
Maar ook het spel der helderheden (en balans daarvan) van onder naar boven, + mijn voorliefde voor vierkant sprak mij in deze uitsnede meer aan.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtAlles is al gezegd. Knappe plaat.
(Vliegtuigspoor met reden laten staan? Ik had het weggenomen denk ik)
Totaal overheen gekeken. Ik beloof je, morgen is hij weg. (moet nu gaan werken)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment