Dit weekend even naar Hallerbos gereden waar eigenlijk alles al uitgebloeid was. Dan maar iets anders gedaan. De overgang van licht naar donker vond ik wel iets hebben.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The run
Collapse
X
-
-
Re: The run
Op deze foto is volgens mij niets aan te merken. Leuke beweging en aangename sfeer met diepte. Ik ben geen techneut dus zoek niet naar komma's en punten, de foto verteld me wat ik voel en beleef en voldoet me voor bijna honderd procent !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
-
Veel diepte en een mooie natuurlijke omkadering in dit beeld
De jogger erbij is een extra
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Vind dit echt een hele knappe Kurt...Omzetting, de natuurlijke kadering, en natuurlijk de jogger die je echt mooi het beeld in laat gaan...Heel mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Dan ben je toch wel blij als deze later heb afgewerkt op pc en dit beeld bekomt Kurt. Alles klopt in dit beeld en mooi hoe rechts boven de twee bomen nog los komen van het kader. Mooie omzetting in een vierkant kader.
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Graag wil ik me aansluiten bij alle mooie woorden. Superfoto, Kurt.
Dat wordt maandag felicitaties in ontvangst nemen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor de reacties, oef was mijn ritje niet voor niets helemaal naar het Hallerbos .
Comment
-
Proficiat Kurt met deze opname in de HOF, moest er gewoon instaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment