Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat zwart-wit een andere expressie heeft dan kleur heb je goed opgemerkt bopatje en begrepen (denk ik toch) !
Persoonlijk hou ik niet zo van verkiezingen op een foto doch hier ga ik resoluut voor zwart-wit.
Voor mij dan ook geen twijfel meer hoor..Verkies dan ook absoluut deze..
Eigenlijk mag je niet kiezen natuurlijk zijn toch wel 2 verschillende soorten foto's.
Och dit is nu eens moeilijk om een keuze te maken. De z/w versie kan op elk moment van het jaar gemaakt zijn omdat je de kleuren in het helmgras mist, een kleur dan verschilt volgens het seizoen en nu de opname een koudere tint geeft.
Een mooie opname met aan de horizon een fijn lijntje nog zichtbaar van de zee met er boven de sluierwolken. Een voorgrond dat gevormd werd door de wind. Een spel van wind en zand in de duinen.
Ik meen het natuurlijk niet echt, maar dit is voor de 1e van de twee die ik zie, en ik weet het nu al.
Prachtig spel van helderheden, maar de inleiding in de vorm van het "paadje" met de horizontale strepen is echt super.
Ook de donkere lucht doet het goed. Fraai omzetting/bewerking.
Comment