Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Eerste wat opvalt is de bijzonder mooie compo hier Raymond, echt knap gedaan
Goed om te horen dat het alweer beter gaat, een mens weet pas wat gezond zijn is als je zwaar ziek bent
Fijn dat het weer beter gaat, Raymond.
Door de donkere onder en zijkant is een prachtig natuurlijk kader ontstaan, waardoor de compo zeker mooi is.
Boven het weggetje zie ik wel een soort wolkige donkerder vlekken ?
In de voorgrond vind ik een sterke ZW terug met stevige contrasten.
Meer naar boven toe mankeert het daar wat aan (teveel grijs). Je zou dat wat kunnen verhelpen in nabewerking maar ik heb al gemerkt dat sommigen hier dat niet echt smaken; nu ja, daar moet je je naturrlijk niet door laten tegenhouden hé.
voorgrond vind ik goed Raymond ,naar achteren toe valt de spanning weg ,daar vind ik het ook te grijzig ,ook die grote donkere vlek in de lucht en gedeeltelijk op land vind ik beetje raar overkomen .
ik hoop dat je mijn eerlijke mening niet te hard vind
Leuk te mogen lezen van de appreciatie en dat kan soms wat hard overkomen bopatje doch is pijnloos. En Sieg, inderdaad maakt je daar een correcte opmerking over 'compositie', dat is altijd een sterk punt geweest in mijn fotografische jaren (volgens andere collega's) en ben daar nog steeds gevoelig voor alhoewel eens afwijken kan vernieuwend werken.
Bedankt allemaal !
Comment