Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, die is grandioos hoor..
Locatie, licht, afwerking, de dynamiek in het water...Heerlijk!!
Heb deze locatie gelijk in mijn lijstje Wales gezet.
Heb zo'n lijstje met bestemmingen waar ik continu locaties op zet, en deze moet er beslist op!!
deze mag idd niet ontbreken ,daarnaast heb je ook de stack Rocks ,ook heel imposant maar moeilijk mooi in beeld te brengen , ik weet zeker dat je nog locaties zal bijplaatsen als mijn foto's hier voorbij passeren (of die van Frakske )
De beweging in de zee spreekt me bijzonder aan. Een prachtig beeld en met het silhouet boven op de rots geeft ook een idee van de grote omvang van deze opname.
Bopatje je gaat het misschien niet geloven maar hier vind ik het water heel knap, het leeft en geeft een artistieke sfeer ; een mooi samengaan van natuur en fictie. Wales is heel interessant doch ik had pech met het weer, alhoewel ...
Super opname ! Water en wind deden hun best om voor dynamiek te zorgen.
Omwille van de combinatie van hoogte en wind ben ik maar iets verder van de rand van de klif gebleven en had ik een touw bij de hand gehad dan had ik u misschien vastgebonden
Het leverde u toch schitterende beelden op zoals dit hier ook weer
Een schitterende locatie is het zeker, maar ook de foto is top !
De beweging in het water is ook super, en ik weet uit ervaring, dat een net sneller of langzamer sluitertijd alles om zeep kan helpen.
Maar de tekening van het schuim is nu echt heel mooi. De persoon op de rand aan de overkant, is prachtig voor de verhoudingen.
Comment